08-01-2016: 16:46

Leen van Oudheusden viert 100ste verjaardag

7 Januari was een heel bijzondere dag voor ons oudste lid Leen van Oudheusden. In het gezelschap van familie en bekenden vierde hij zijn 100ste verjaardag in verzorgingshuis Cardia Tabitha. Leen is nog goed bij de tijd en genoot zichtbaar van alle aandacht die hem ten deel viel. Dat ook Donar van de partij was voor hem een fijne, zij het ook een emotionele, ervaring. Maar wat wil je, Leen is al 90 jaar lid van onze vereniging! Daar konden wij van Donar (Eric Castens, Tiny en Toon de Roo en Erik Spierings) natuurlijk niet om heen. Onze voorzitter had voor hem dan ook een mooi speldje met 90 jaar lid meegenomen. Hij vertelde dat Leen als jongeman een uitstekende turner was en deel uitmaakte van de keurgroep van Donar. Later ging Leen ook handballen. Ja, het veldhandbal was jarenlang een veel beoefende sport bij Donar. Ook hierin blonk Leen uit, wat zeg ik, hij was zelfs een tijdje keeper van het Nederlands Elftal! Als cadeau had de voorzitter het jubileumboek ‘100 jaar Donar’ meegenomen, waar Leen natuurlijk ook in staat. En of dat nog niet genoeg was onthulde hij nog een geschenk. Een standaard met de tekst ‘Leen van Oudheusden 90 jaar Lid’ met daarop een foto van Leen en het handbalteam van Donar, dat met led lampjes prachtig verlicht kan worden. Daar was Leen bijzonder verguld mee.

14-01-2016: 16:44

Donar blijft goed presteren

De selectie van gymnastiekvereniging Donar deed zaterdag 9 januari met maar liefst achttien turnsters mee aan de eerste voorwedstrijd van de 3e divisie van de KNGU in Amsterdam. Merel Smeets haalde in deze wedstrijd een mooie derde plaats bij Jeugd 2. Caitlin Olivier haalde wat later op de dag bij Jeugd 1 zelfs de eerste plaats. Een prachtig resultaat waar de train(st)ers trots op zijn. De volledige uitslagen zijn hier te vinden.

Alle turnsters zullen 6 februari de tweede voorwedstrijd turnen. Pas na die wedstrijd wordt bekend wie doorstroomt naar de landelijke wedstrijden. Wij wensen alle turnsters veel succes.

25-01-2016: 10:33

Lessen 2 februari

Zowel de lessen van Cindy als de kleuterles van Anchella zullen morgen (2 februari) plaatsvinden in de Renswoudelaan 47. De tijden blijven ongewijzigd.

03-02-2016: 19:50

Tussenstand na twee rondes zalencompetitie!

Na twee rondes van de zalencompetitie is de tussenstand bekend.

Eerst de behaalde punten bij ronde 1 en bij ronde 2 per groep:


Het totaal aantal punten na twee rondes, en dus de tussenstand:

22-03-2016: 13:45

Goede vrijdag

Vrijdag 25 maart, goede vrijdag, zullen de lessen van meester Thierry en juf Rachel niet doorgaan!

29-03-2016: 12:31

Inschrijvingen Kamp geopend!

Dit jaar is het thema van het kamp Wie is de mol?! Een spannende zoektocht naar de mol in het weekend van 17, 18 en 19 juni 2016. De accommodatie van dit jaar ligt in Amerongen, vlakbij Utrecht met een een groot bos op loopafstand.

Er is een maximum aantal deelnemers van 60, dus schrijf je snel in!

De uiterlijke inschrijfdatum is 7 mei 2016.

Je kan je inschrijven via www.donargym.nl/kamp

21-04-2016: 12:38

Lessen Koningsdag

Op Koningsdag, woensdag 27 april, zullen de lessen niet doorgaan!

21-04-2016: 19:01

Fijne meivakantie

van 2 mei t/m 16 mei gaan de recreatielessen niet door ivm de meivakantie
De damesselectie traint volgens een aangepast rooster wat reeds naar de ouders gemaild is

12-05-2016: 20:31

Inschrijven kamp verlengd!

Omdat er nog enkele plekken beschikbaar zijn, hebben we besloten de inschrijvingen langer open te houden! Schrijf je snel in, want vol is vol!!

Dit jaar is het thema van het kamp Wie is de mol?. Een spannende zoektocht naar de mol in het weekend van 17, 18 en 19 juni 2016. De accommodatie van dit jaar ligt in Amerongen, vlakbij Utrecht met een een groot bos op loopafstand.

Er is een maximum aantal deelnemers van 60, dus schrijf je snel in!

De uiterlijke inschrijfdatum is 21 mei 2016.

Je kan je inschrijven via www.donargym.nl/kamp

14-06-2016: 18:13

Vrijdag 17 juni

De lessen van meester Thierry zullen op vrijdag 17 juni komen te vervallen.

24-06-2016: 13:36

Gym 3-daagse 2016

Alle informatie over de gym 3-daagse is hier te vinden: Brief gym 3-daagse!

20-09-2016: 12:41

Fancy Fair

Op 30 oktober is er een Fancy Fair in de Renswoudelaan! Ouders/kinderen
kunnen een kraampje reserveren, er is eten en er zijn activiteiten/spelletjes
voor de kinderen om aan mee te kunnen doen. Dus heb jij nog leuke spulletjes om te kunnen verkopen, meld je dan aan voor deze gezellige dag! Dit kan door je aan te melden via fancyfair@donargym.nl

15-11-2016: 07:20

Clubheld van het jaar!

Clubheld van het jaar! Een jaarlijkse verkiezing voor de beste vrijwilliger bij de amateursport. En wij, wij hebben Saskia van den Berg opgegeven als onze Donar vrijwilliger van 2016. Saskia steekt een hoop tijd en energie in onze vereniging en in onze kinderen. En dat al een flink aantal jaren. En wat zijn wij trots op zo'n vrijwilliger! U toch ook? Want wie kent haar nu niet. Traint ze niet de meiden van de selectie dan is ze wel te vinden bij diverse activiteiten! En als ze daar niet is dan is ze wel te vinden bij een bestuursvergadering om het belang van Donar te waarborgen. Als u net als ons Saskia ook de titel van Clubheld gunt, dan kunt u vanaf nu stemmen. Ga via onderstaande link naar de gemeente Den Haag en zoek Saskia van den berg (Donar) in de lijst en geef haar een stem. En niet alleen Saskia steunt u hiermee, maar ook kunnen we een leuk bedrag voor onze vereniging winnen! Nog meer redenen om ook een stem uit te brengen!!!!!

https://www.clubheld2016.nl