17-01-2014: 23:21

Reunie: 16 maart 2014

Bericht van de jubileumcommissie....

Na het succes van de nieuwjaarsreceptie van afgelopen zondag zijn wij nu alweer volop bezig met de voorbereiding van de reünie op 16 maart.
Wij hopen ook op deze dag weer een hoop leden en vooral oud-leden te verwelkomen.

Bent u zelf lid geweest van Donar, of kent u iemand die lid is geweest. Meld je aan voor de reünie!!!!!

Om de geschiedenis van Donar is beeld te brengen zijn wij op zoek naar foto's
Dus heeft u nog foto's van uw turnverleden bij Donar...stuur of mail deze naar ons!

jubileum@donargym.nl


25-03-2014: 22:15

Jaarvergadering 28-3-14

Vrijdag 28 maart 2014 vind de jaarvergadering plaats in de André Castens Sportzaal aan de Renswoudelaan 47. De vergadering start om 20.00u en is toegankelijk voor alle leden en belangstellenden.

25-03-2014: 22:28

Familiedag 17 mei 2014

*Kom je uit een turn familie???
*Zegt jouw vader, moeder, oma, opa, nicht, neef, oom of tante vaak; “dat kon ik vroeger ook”

Geef je dan nu met een (familie) team op voor de familiedag en turn mee!!! Inschrijven kan tot 25 april
Inschrijfgeld per team = €20,- (incl lunch)

Tijdens deze familiedag strijden diverse teams om de beker. Er zijn 5 toestellen; balk, lange mat, trampoline, rekstok en brug gelijk.
Een team bestaat uit minimaal 2 en maximaal 5 mensen.
Op elk toestel moet 1 familielid een voorgeschreven oefening doen en voorwaarde is dat elk ingeschreven familielid minimaal 1 toestel doet.

Om blessures te voorkomen zijn er vanaf 15 april speciale (gratis) trainingen.

Publiek (met spandoeken) is van harte welkom

Aansluitend is er een gezellige bbq (€5 pp) waar iedereen zich voor kan aanmelden! Ook als je niet meeturnt!!

Inschrijven via familiedag@donargym.nl of via de leiding

04-05-2014: 13:23

Familiedag 17 mei 2014

Over 2 weken in het zover....de familiedag!!!
We zijn super blij om te kunnen vertellen dat zich 20 teams hebben ingeschreven!!

Publiek met spandoeken ed is altijd welkom en voor de aansluitende BBQ kan iedereen zich nog opgeven tot 10 mei
Ook als je niet meeturnt!!!!

Kosten zijn €5,- pp en kan via familiedag@donargym.nl

04-05-2014: 21:17

Onderlinge wedstrijden: 1 juni

Zondag 1 juni zijn de onderlinge wedstrijden
Schrijf je voor 16 mei in bij je juf of meester

Tussen de ochtend en de middag wedstrijd is er een spectaculaire demo. En na de middagwedstrijd wordt de winnende recreatie-les van de zalencompetitie 2014 bekend gemaakt

Als je meedoet aan deze wedstrijd is het verplicht om in een Donar turnpakje te turnen. Dit pakje is te koop op www.yourgymworld.com of voor aanvang van de wedstrijd. Om verzekerd te zijn van een pakje is het verstandig om het deze week nog te bestellen via internet.

Lever het strookje met €1 in bij je juf of meester
Onderlinge Wedstrijden 2014

06-05-2014: 14:28

Vakantie

De les van Juf Ilse heeft deze week nog vakantie. De eerste les voor jullie is pas weer donderdag 15 mei.

06-05-2014: 14:32

Tussenstand zalencompetitie

Na 2 ronden zalencompetitie te hebben gehad is de tussenstand nu


plaatsJuf/meesterpuntenplaatsJuf/meesterpunten
1Kimberly 1155Jessica 2 9
1Naomi 1156Ilse 18
1Rachel 3156Renske 28
2Rachel 1117Rachel 25
3Kimberly 210.58Hannah 14
3Jessica 110.59Hannah 23
4Renske 19.59Ilse 2 3
5Naomi 2910Thierry0

Zoals jullie zien is er een gedeelde 1e plaats en zijn er nog meer dubbele plaatsen. Er kan nog van alles in de laatste wedstrijd ronden gebeuren. Dus doe allemaal mee aan de OW op 1 juni in Overbosch en zorg dat jij met je les 1e wordt.

20-05-2014: 20:19

Donar Kamp 2014

Binnenkort is het weer zo ver: Op kamp met Donar!
Je kunt je inschrijven door de brief die je van je juf of meester krijgt in te leveren.

De brief is ook hier te downloaden:
Kampbrief 2014

25-08-2014: 21:31

Start gymlessen

De vakantie is alweer bijna afgelopen, en binnenkort starten dus ook de gymlessen weer!
Alle gymlessen zullen starten in de tweede week van september.
De leiding heeft er alweer heel veel zin in!

30-10-2014: 09:26

Laatste training voor jubileumshow

Op zaterdag 1 november is de laatste mogelijkheid om te trainen voor de jubileumshow! De indeling is als volgt:

12.00-13.00: 6-7 jaar
13.00-14.00: 8-9 jaar
14.00-15.00: 10-11 jaar
15.00-16.00: 12 jaar en ouder

01-11-2014: 23:52

Jubileumdemonstratie Donar 110 jaar

Volgende week zaterdag, 8 november is het zover. De jubileumdemonstratie ter ere van het 110 jarig bestaan van Donar.
Het thema is Donar houdt van Holland en vele mensen zijn al maanden bezig met de organisatie.
Er is op zaterdag hard geoefend tijdens de extra trainingen door de meisjes van de recreatielessen en op de reguliere lessen door de recreatiejongen, dames- en herenselectie.
Zelfs de leiding heeft de turnkleding weer uit het stof gehaald!!!

Het beloofd een spectaculaire en leuke dag te worden.

De middag voorstelling is van 14.00 - 17.00u en wordt officieel geopend door de wethouder van SWWS (Sociale zaken, Werkgelegenheid, Wijkaanpak en Sport); Dhr Rabin Baldewsingh.

De avond voorstelling is van 18.30 - 21.30u

Er zijn nog entreekaarten te koop, meer info via jufsaskia@donargym.nl

13-11-2014: 22:36

Sinterklaasfeest en Springdagen

Informatie en aanmeldingsbrief voor het Sinterklaasfeest

Informatie en aanmeldingsbrief voor de springdagen

28-11-2014: 15:45

Lessen 5 december

Let op: de lessen van Thierry en Rachel op vrijdag 5 december zullen niet doorgaan in verband met het sinterklaasfeest!

27-12-2014: 21:18

Springdagen 3 januari 2015

Voor alle turnsters die zich op hebben gegeven voor de springdagen op 3 januari 2015:
Informatie vertrektijden en meeneemlijst